среда, 24 января 2024 г.

Літературне читання 24.01.2024

Як не любить свій край! - тема нашого уроку.

                          У нас красивий, гарний край:
                          Квіти, море, річка, гай!
                          Рідне все: поля, діброви,
                          А сади які чудові!
                          Їх краса — це білий цвіт...
                          Ненька наша, Україна,
                          Адже ти для нас єдина!
                                                        Дмитро Гонтар
Подивимось відео про захоплюючи місця України.





 Любіть Україну

Любіть Україну, як сонце, любіть,
як вітер, і трави, і води…
В годину щасливу і в радості мить,
любіть у годину негоди.
Любіть Україну у сні й наяву,
вишневу свою Україну,
красу її, вічно живу і нову,
і мову її солов'їну.

Володимир Сосюра

Усе моє, все зветься Україна

Буває, часом сліпну від краси.
Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,–
оці степи, це небо, ці ліси,
усе так гарно, чисто, незрадливо,
усе як є – дорога, явори,
усе моє, все зветься – Україна.
Така краса, висока і нетлінна,
що хоч спинись і з Богом говори.

Ліна Костенко

 Я живу на Україні

Я живу на Україні,
Де річки, озера сині, –
Чиста в них вода, прозора,
В дно глибинне світять зорі.
Найгарніші наші села,
Люди мудрі і веселі,
Хати білі, чепурненькі,
Діти всі такі гарненькі…
Маки в полі червоніють,
І волошки ген синіють,
Всі сади таки плодючі,
Огороди всі родючі.
Наша Україно мила,
Донька я твоя щаслива.
Григорій Комісаров

Д/З.  Вірш  вивчити напам'ять 

Усе моє, все зветься Україна.

   



Комментариев нет:

Отправить комментарий